Márkák

  • Astra
  • Barber Mind
  • Baxter of California

    Baxter of California

    Baxter Finley volt a neve és a napsütéses Kaliforniából származott. Ez volt az a hely, ahol megalkotta minden idők első kozmetikai terméket kifejezetten a férfiak bőrének szükségleteire szabva. És elég mennyiséget is tudott előállítani! Bőrvédő krém volt, ami megvédi a férfiak bőrét a napfénytől.

    Baxter of California-t az elvárások túllépésére hozták létre. 1965 óta prémium minőségű kozmetikai termékeket gyárt kifejezetten csak férfiaknak, amik jelenleg magukba foglalják a haj, bőr és az egész test ápolására szolgáló termékeket, valamint szakáll és borotválkozási termékeket. Ezeket kifejezetten arra tervezték, hogy kiemeljék azt, aki igazán te vagy. Baxter of California észrevette, hogy mindenkinek meg van a saját története és saját személyes stílusa. Ezért van az, hogy olyan termékeket állítanak elő, amik a lehető legtöbbet hozza ki belőled és eljuttat a következő szintre.

    A Baxter of California prémium minőségű kozmetikai termékeiben soha nem fogsz csalódni, éppen ellenkezőleg, mindig meg fog lepni a tökéletes funkcionalitással és egyszerűséggel. Baxter filozófiája az, hogy ötvözze a régimódi, jól bevált ötletek, a csúcstechnika gyakorlatának optimális tapasztalataival. Minőség, ami 1965 óta folyamatosan és abszolút prioritás, tehát minden terméket gondosan és alaposan tesztel a saját Baxter Finley Barber + üzlet, Los Angeles-ben az angyalok városának szívében.

     

  • Blind Barber

    Blind Barber

    Az ötlet, hogy egy stílusos "csak gentlemen-nek" helyet kellene létrehozni Manhattan-ben, ahol a férfiak pihenni tudnak és feltöltődni, Jeff Laub fejéből pattant ki 2009 körül. Amikor a pénzügyi válság kitört, Jeff éppen az álmát váltotta valóra - vagy végül is, amikor az egyik legnagyobb ügyvédi cégnél dolgozott a világon. De amikor egy konferencia teremben találta magát, ami bankárokkal volt tele, akik próbálták megmenteni a munkáikat, akkor döbbent rá, hogy ő valami többet akar az élettől. Sokkal többet.

    Beiratkozott egy esti szépségtanfolyamra és miután a nagyapja azt mondta neki, hogy az ő kedvenc helye, mindig is a helyi barbershop volt, eldöntötte. Véletlenül, akkor zárt be a jól ismert Josh Boyd, egy nem nagyon sikeres manhattani bár. Úgy döntött, hogy kombinál két dolgot és nem csak egy új helyet nyit, ahol a férfiak hajat tudnak vágatni és megborotválják őket, de egy jó italt is tudnak mixelni nekik és csapolt sör és minőségi whiskey is kapható.

    Ma, a Blind Barber az eredeti manhattani barber shop-jaihoz, még Brooklyn-ban, Chicago-ban és Los Angeles-ben is nyitott új üzleteket, ugyan úgy, mint bárokat és első osztályú éttermeket és egy sor prémium minőségű féri kozmetikumokat, amiknek a büszke nagykövete a Philadelphia Philies baseballl sztárja Bryce Harper. A mottójuk, MARADJ JÓKÉPŰ, ami azt jelenti, hogy maradj csinos, ápolt és az a gondolat, hogy a tökéletes fodrászati élményt közvetítsék a termékeik még otthon is, a fürdőszobában.

       

  • By Vilain

    By Vilain

    By Vilain egy Skandináv életmód márka a Dánia haj kozmetikumaiból. By Vilain márkát Rasmus és Emil Vilain Albrechtsen ikertestvérek alapították a dán Aarhus város szívében. A haj iránti szenvedélyük, a jó frizurák és a divat, valamint a kifinomult ízlés és a minőségérzet ötvözi a Vilain márkát a kezdetektől fogva.

    Ma a By Vilain márkát a férfi hajápolási termékeket az egyik legjobb márkának tekintik, és a prémium minőségű termékeket a világ több mint 120 országában értékesítik. A márka fő célja, hogy kiváló minőségű termékeket fejlesszen ki, hangsúlyt helyezve a minőségre és a stílusra, és olyan márkát hozzon létre, ami kielégíti a férfiak egyre növekvő igényét a luxus kozmetikumok minőségére és egyediségére.

    A termékcsaládot továbbra is közvetlenül Dániában gyártják, lehetővé téve a márka számára, hogy ne csak a termékek, hanem a gyártási folyamat és a szabványok legmagasabb minőségi szintjét is fenntartsa és biztosítsa. Filozófiájukat nagyon egyszerűen fogalmazták meg, a mottójukkal DOLGOZZ KEMÉNYEN, STÍLUS KEMÉNYEN.

  • Captain Fawcett

    Captain Fawcett

    A Captain Fawcett a férfiak kozmetikumainak világhírű márkája, az angliai Norwich-ból. Elmondás szerint, 1905-ben Peabody Fawcett RN Ret'd százados, egy rettenthetetlen és kiemelkedő edwardi kutató, eltűnt, miközben megpróbált az ubangi forrásához eljutni, a Kongó folyó mellékfolyóján.

    A bátor felfedező nyomtalanul eltűnt és soha nem találtak semmilyen nyomot az expedíciójából ... egészen 1997-ig, amikor egy régi és elhagyatott házból tárgyakat és bútorokat értékesítettek, egy régi, kopott bőrönd bukkant elő, amit néhány pennyért megvásárolta az új tulajdonosa, aki hazavitte és kicserélte rajta a zárakat.

    Hihetetlen, hogy a bőrönd romló, penészes tartalma között figyelemre méltó mennyiségben találtak különféle kenőcsöket, olajokat és a híres felfedező eltűnt naplóit. Az adrenalinnal kapcsolatos események és a hihetetlen kalandok között szétszóródott, de gondosan részletezett listák voltak, a házi kenőcsök egzotikus összetevőiről, amiket a kutató gondosan maga készített, hogy a szakállát mindig tökéletes ápolja és formázza.

    Ezeket a recepteket hűen követik és betartják, és Fawcett eredeti bájitalaival, valamint a világhírű bajuszviaszával, amihez fokozatosan tíz új készítményt állítottak elő, végül most először elérhetőek az igényes uraknak.

  • Derby
  • Elegance

    Elegance

    Professzionális kozmetikai márka, ami elsősorban a barber shopokra, barberekre és fodrászra összpontosít, azzal a küldetéssel, hogy folyamatosan új termékeket kínáljon, amik nemcsak kiváló minőségűek, hanem egyediek és innovatívak is. A libanoni SadaPack Kozmetikai cég gyártja, ami a világ több mint 30 országában, a 20 éves történelmével sikeresen működik.

    2013 óta az USA Elegance cég kizárólag az amerikai barbereket és fodrászatot látja el termékeivel az Atlanti-óceántól a Csendes-óceán partjáig, nemcsak azért, hogy az intelligens barbereknek és fodrászoknak a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsák, hanem azért is, hogy olyan termékeket hozzon létre, amik lehetővé teszik, hogy közelebb hozzák őket az emberekhez. Az Elegance Átlátszó Borotvagél 500 ml és a nagyobb 2 literes kiszerelés vagy a szakállolaj nélkül ma még a barber shop-ok sem működnének Magyarországon, ahol nagyon komolyan veszik a minőséget.

  • Essential 4 Tattoo
  • Essential Beard
  • Feather
  • FESHACK
  • Floid
  • Gillette
  • Gunslingers
  • Hanz de Fuko

    Hanz de Fuko

    Gondolkoztál már azon, hogyan miért néz ki David Beckham haja mindig tökéletesen? Vagy egyáltalán hogyan tudod megcsinálni a saját frizurádat? Ez nem titok, mert David Beckham mindig tökéletes frizurája nem más, mint egy progresszív amerikai márka forradalmian új stílusú terméke a Hanz de Fuko márkától.

    David Alfonso haj stylist és barátja Christopher Zent (akinek nem volt kreativitása és egyénisége a hajformázó piacon) alapították a napfényes San Francisco-ban 2009-ben. Együtt kettőjüknek sikerült olyan termékeket létrehozniuk, amik David Beckham mellett a többi szár is rendszeresen használja, mint Bruno Mars, Calvin Harris és Hugh Jackman.

    Habár Hanz de Fuko úgy hangzik, mint valamilyen filmbeli gazember neve, amikor hajápoló és hajformázó termékekről van szó, de ezek a termékek óriás hősök. A világsikerük két alappilléren nyugszik - 100% természetes és organikus összetevők, amik parabén és szulfát mentesek és olyan innovatív hibrid termékek, mint a Quicksand és Claymation, amik forradalmasították a hajformázást, és a világ legkelendőbb és legnépszerűbb termékei közé tartoznakHanz de Fuko küldetése, hogy a mai férfiak számára globális képet nyújtson a saját, egyedi stílusuk, igényei és vágyai alapján. A Hanz de Fuko termékek a tudomány és az innováció csodáját testesítik meg, és páratlan dizájnt és sokoldalúságot biztosítanak. A Hanz de Fuko garantálja, hogy termékeik mindig a lehető legtöbbet hozzák ki a hajból, miközben hosszú távon ápolják és táplálják a haj alatti bőrt.

    Hanz de Fuko úttörő a divat- és szépségiparban, valamint nagyon szorosan együtt dolgozik fodrász szalonokkal és haj stylist-okkal. Innovatív és nem hagyományos termékeket kínál, amik segítenek megoldani az állandóan változó stílus és a kihívások nehézségeit az összes férfi számára a világon. Hanz de Fuko magas színvonalú gondoskodással védi a tudatos férfiak imázsát. A férfiak szeretik az egyszerű dolgokat - mint hogy jól nézzenek ki és jól érezzék magukat - anélkül, hogy dolgozni kelljen nekik ezeken. Hanz de Fuko a kezdetektől fogva tudatában volt ennek, minden terméke ezt tükrözi, ezért a márka olyan sikeres és népszerű az egész világon, több mint 4 millió lelkes vevővel.

  • Hey Joe!

    Hey Joe!

    A márkát Spanyolországban alapították, hogy kielégítse azon férfiak keresletét, akiket érdekel a gondoskodás magukról. A termékeket 15 éves gyakorlattal rendelkező borbélyok alkották, akik szigorúan tartották magukat a kiváló minőséghez.

  • Layrite

    Layrite

    Ez az amerikai márka a modern stílusú férfifrizuráknak klasszikus külsőt adnak. A modernizált férfi retro termékek a Laxrite márkától stílust kölcsönöznek és javítják az imázst.

  • Lord
  • MARK for HIM
  • Marmara Cologne
  • Marvis
  • Matakki

    Matakki

    Matakki egy angol márka, ami a világ legjobb minőségű ollóit gyárta barbereknek és fodrászoknak. Több díjat nyert, mint a legjobb ügyfélszolgálat, a legjobb közösségi média és a legjobb professzionális eszközök.

    Matakki székhelye Hullban, Észak-Angliában van, ahol a legszebb ollókat tervezi, amiket a világ valaha látott. Ezeknek az ollóknak a terveit elküldi a gondosan kiválasztott japán gyáraknak, ahol a legkiválóbb japán acélból, kézművesek dolgozzák ki őket, akik folytatják apjuk és családjuk hagyományát, akik az ősi időkben kézzel készítették a szamuráj kardokat.

    Ez az oka, amiért a Matakki ollók a kivételes minőségükről a legismertebbek. Mindegyik olló körülbelül 120 különböző gyártási szakaszon megy keresztül, a nyers acél kezdeti ellenőrzésétől kezdve a kiegyensúlyozás, beállítás és polírozás végső szakaszáig. A japán kézművesek büszkesége, szenvedélye és elkötelezettsége prémium Matakki ollóvá válik, amiből a szó szoros értelmében sugárzik a minőség. Ezért nem fél a Matakki cég attól, hogy élethosszig tartó garanciát vállaljon ollóira - a világ egyetlen olló gyártója.

    A Matakki meg vannak győződve arról, hogy egyetlen más olló és fodrászszerszám-gyártó cég sem rendelkezik ugyanolyan szeretettel az ollók iránt, mint a Matakki. Ez végső soron tükröződik a hatalmas számú hamis Matakki ollókkal a piacon, vagy a Matakki olló tervezésének másolásával más gyártóktól és márkáktól, de ezek a termékek nem érik el az eredeti Matakki ollók minőségét.

  • Mister Pompadour

    Mister Pompadour

    Mindannyian tudjuk, hogy az első benyomás másodpercek alatt kialakul és a haj játszik a legfontosabb szerepet ebben, hogy mások milyennek látnak minket. Jól és magabiztosan akarunk viselkedni, és gyakran ez éppen olyan kicsi dolog, mint egy gondosan módosított kinézet, ami önbizalmat ad nekünk.

    Ez az oka annak, hogy az amerikai Mister Pompadour márka filozófiája az, hogy egy tökéletes megjelenés minden helyzetben és mindig meg kell, hogy állja a helyét.

    Két barát, egy mérnök és egy terméktervező Zack Henry és Matt Davis 2014-ben alapították a céget észak Karolinában, náluk a hangsúly az első benyomáson van. Termékeik funkcionálisak, eredetiek és csak természetes alapanyagokat tartalmaznak. Ugyanakkor nagyszerűen működnek, isteni illatúak, és 100% -ban számíthatsz rájuk, hogy egész nap érzed az illatukat.

  • MMG Freedom
  • Morgan's

    Morgan's

    1873 volt, amikor Robert Martin előállította az első hajsampont, a saját házának kicsi konyhájában. A gyártást, címkézést, csomagolást és disztribúciót akkor még manuálisan végezték. Két évvel később napvilágot látott az első Morgan's hajformázó krém.

    Az értékesítés lassan növekedett, azok a férfiak, akiket érdekelt a megjelenésük és a személyes stílusuk, fokozatosan tesztelték a Morgan's termékeit, és felfedezték azok erejét és funkcionalitásukat. Az első jelentős vásárlóik angol úriemberek fodrászaik voltak London nyugati részében. A márka népszerűsége tovább növekedett, és az új évszázad küszöbén a Morgan's már jól ismert márka volt, nemcsak az Egyesült Királyságban, hanem a La Manche Csatorna másik oldalára is, Párizs exkluzív szalonjaiba szállították a termékeiket és más európai fővárosokba.

    Az első világháború idején Robert Martin, a cég alapító meghalt, és szerető feleségére, Jane Dinah-re hagyja a céget. A véletlen egybeesésnek és a Brit hadseregnek köszönhetően Morgan's pomádék Indiába került. Ugyanabban az időben a Brit haditengerészetnek köszönhetően Morgan's pomádék eljutnak az Atlanti óceán másik partjára - szó szerint a tökéletes időben - Hollywood aranykorában, amikor a pomádéval ápolt haj a modern ember szimbólumává vált, és sok sztár használta Morgan's pomádéját a szórakoztatóipariban.

    Ma a világ több mint 50 országában elérhetőek a Morgan's pomádék és a márka mostanában ünnepelte az egy billiomodik eladott pomádét. A férfiak divatjának és ápolásának folyamatosan változó tendenciái ellenére a hagyományos angol gyártó, a Morgan's továbbra is marad a már bizonyított klasszikus, ami eljutott minden férfihoz, akik a legjobban akarnak kinézni, több mint egy évszázad óta.

  • Mühle

    Mühle

    A német Mühle márkát egy háborús fogoly, Otto Johannes Müller 1945-ben alapította tőke, termelési létesítmények és anyagok nélkül, ám az optimizmus biztosan nem hiányzott. A Mühle németül malmot jelent, ez a logó még mindig látható a gyártó régi képein és a termékeik csomagolására használt dobozokon, amiket még lovaskocsikkal szállítottak Otto konyhájából.

    Otto optimizmusa megmaradt még akkor is, amikor 1949-ben a gyára pusztító tűz áldozatává vált. Az alapító korai halála ellenére azonban az optimizmus és az elszántság szilárdan a vállalati DNS-ben gyökerezik. Ezt 1973 után is bebizonyították, amikor a társaságot teljesen államosították, és a Bürstenwerk Schönheide társaság részévé vált, ami elsősorban olcsó termékeket gyártott Kelet-Európa kommunista országai részére. Habár a termékek minősége még mindig megfelelő szinten volt, a márka kialakítása és megkülönböztethetősége jelentősen elmaradt.

    Az NDK 1990-es megszűnésével megtörtént a cég privatizációja és a társaság új lehetőséget kapott, hogy visszatérjen a Müller család kezébe. Valójában a vállalat teljesen újra indult, mivel korábbi ügyfeleinek egyetlen tagja sem létezett, és az alkalmazottak többségének el kellett távoznia. Azonban a következő két évtizedben a Mühle vállalatnál példátlan fellendülés volt tapasztalható, a termékek széles skálájának bemutatásától kezdve a kozmetikumok és az ökológiai kozmetikumokon át, a borotvakészletekig, együttműködve a vezető német tervezőkkel, és a saját szabadalomként bemutatott, szintetikus borotvapamacs sörte, a Black Fiber és a Silvertip Fiber-t.

    Ma a Mühle márka az egyik vezetője a hagyományos, nedves borotválkozásnak, tömeggyártású és kézzel készített modelljeiket az egész világon értékesítik, és a folyamatos innovációnak és a fejlesztési vágynak köszönhetően, a piacon lévő a versenytársak messze lemarad tőlük.

  • Murray and Lanman
  • NOM

    NOM

  • Oil Can Grooming

    Oil Can Grooming

    Az olajos kanna vagy kaniszter az autószerelők, lakatosok alapvető munkaeszköze volt. Az ipari forradalomban született, olajos tartály nélkül, nem léteztek a gépek, ezek nélkül egyetlen vállalkozás, gyár sem működött. Ebből az elképzelésből született az Oil Can Grooming angol márka, ami szakállolajakat gyárt és esztétikusan megtervezett olajos kannákban szállítja.

    Először is, az Oil Can Grooming szíve a kompromisszumok nélküli minőség. Az szakállolajok a legfinomabb és legmagasabb minőségű alapanyagokból készülnek, és pontosan azt teszik, ami az egyes olajos kannákra írva van - puhítja, erősíti és táplálja a szakállat.

    Az Oil Can Grooming illata életet ad a szakálladnak és elmondja azt, amivel azonosulni tudsz, még ha nem is vagy motoros, a vasparipa mögött lévő ideológiát vagy a szalag mögött álló munkásét, aki az őszinte egyszerűségével inspirálta a Blue Collar-t.

    A kaland iránti szenvedély, az exkluzív iránti vágy és a kompromisszumok nélküli minőség érzése - amire szükséged van.

  • Pacinos

    Pacinos

    Eric Pacinos “A Borbély - A Barber” New York szomszédságából jön, Queens-ből, de dél Floridában nőtt fel. A hajvágás mindig is a hobbija volt és még arra az időre sem adta fel ezt, amikor 4 évet szolgált az amerikai haditengerészetben. Beiratkozott egy szépségipari esti oktatási intézménybe és ma már több mint 15 éve dolgozik, mint mesterfodrász.

    Amellett, hogy népszerű videókat készített az egyik videó megosztó portálon, ahol részletesen elmagyarázza a frizura vágási technikáját vagy a különféle férfi frizura stílusokat, számos híres klienssel dolgozott együtt, mint például a rapper Sean "P Diddy" Combs, Sean "Jay Z" Carter, Chris "Ludacris" Bridges, színész és előadó Kevin Hart.

    Végül, az összes tudását és az évek során megszerzett tapasztalatát felhasználva megalkotta a saját kozmetikai termékcsaládját a Pacinos Signature Line, az egyik legjobb dolgot, amit férfi meg tud vásárolni.

  • Pro Teeth Whitening Co
  • Proraso

    Proraso

    Proraso egy gyönyörű olasz történet. 1908-ban alapította Ludovico Martelli, egy kicsi laboratóriumban, Firenzében. A márka több mint három generáció óta meghatározza a borotválkozás világának trendjeit, és együtt nőtt Olaszországgal.

    Proraso termékek könnyen átmennek az idő tesztjén, ellenállva a folyamatosan változó trendeknek és klasszikussá váltak.

    Az elmúlt években a minőségi természetes alapanyagokon alapuló receptek folyamatosan fejlődtek, hangsúlyt helyezve az evolúcióra, nem pedig a forradalomra. A csomagok megújulnak, az alapanyagok javulnak, és új termékek kerülnek hozzáadásra, hogy folyamatosan találjanak olyan új ügyfeleket, akik nem tudják elengedik el őket.

    A Ludovic Martelli által meghatározott fő elv változatlan marad - professzionális és minőségi termékeket készít, amik kellemes és tökéletes borotválkozást biztosítanak nem csak a fodrászatban, hanem mindannyiunk otthonában is.

  • Recipe for men

    Recipe for men

    A skandináv hegyek ellenséges, de gyönyörű környezetében született, a svéd Recipe for men kozmetikai márka, a férfiak bőrének védelme érdekében. Kifejezetten a férfi bőr igényeinek szentelt márka, amit igen gyakran elhanyagolnak és figyelmen kívül hagynak a kozmetikai termékeket előállító gyártó. Ezek olyan termékek, amik kompromisszumok nélkül összpontosítanak az eredményekre. Recipe for men márka, kifejezetten csak férfiaknak szánt, bőrápoló termékek, amiket minden gond nélkül használhatnak. Ez maximális gondosságot nyújt a férfiak bőrének, a frissesség és a lágyság végtelen érzésével.

    A skandináv időjárási viszonyok minden másnál rosszabbul érinti a bőrt, főleg a hosszú téli napokon, erős széllökéses és száraz levegővel. Ez teszi Skandináviát ideálissá a kozmetikumok bőrön történő tesztelésére, ami kezdetektől a legszélsőségesebb feltételeknek van kitéve. Az eredmény, forradalmi bőrápolás, kiváló hidratáló és védő tulajdonságokkal, bárhol a világon.

    Recipe for men a bőr tisztaságát, energiáját, hidratáltságát és életerejét biztosítja. A recept a legújabb tudáson és a legmagasabb minőségű alapanyagokon alapszik, amit 100% -ban a férfi bőr igényeinek választanak ki, ami sűrűbb és zsírosabb, mint a női bőr.

  • Reuzel

    Reuzel

    Leen és Bertus, a Reuzel alapítói, mindössze 14 évesek voltak, amikor elkezdték megtanulni a férfi hajvágás alapjait. A klasszikus barber fodrászat közvetlen szeretetével, valamint a rock n 'roll, a Vans cipők körüli kultúra és más szubkultúrák befolyásolásával, elkerülhetetlenül és egyértelműen egy pont felé tartottak - saját, Schorem Haarsnijder en Barbier nevű fodrászüzletük megnyitása felé.

    A Schorem egy klasszikus barber shop, ahova csak felnőtt férfiak járhatnak, közvetlenül Rotterdam központjában, Hollandia büszke munkásosztály városában. A Schorem fodrászat olyan hagyományos férfi frizurákra specializálódott, mint a pompadour, a quiff, az undercut vagy a fade, de a "forró törülközős borotválkozást" is kérheted, azaz a klasszikus brit borotválkozást, meleg törölközővel. A fodrászat Schorem a kezdetektől fogva megpróbálta megmenteni az eltűnőfélben lévő kézműves, borbély foglalkozást.

    Ma szinte biztosan azt mondhatjuk, hogy sikerrel jártak. Maga a Schorem név egy kicsit szójáték. Holland nyelven ez azt jelenti, hogy "köcsögök" vagy "disznó", "csak rossz fiúk". De múlt időben azt is jelenti, hogy: "borotváltam". Haarsnijder en Barbier könnyen lefordítható mint fodrász vagy borbély/barber.

    Megnyitása óta a Schorem fodrászatot minden rocker, rapper, bringás és motoros, utcai gengszter és más tökéletes úriemberek is már meglátogatta a társadalom minden szintjéről. Több mint 50 éves fodrász tapasztalataikkal úgy döntöttek, hogy mélyen belemerülnek a pomádék történetébe, és olyan márkát hoznak létre, amit manapság sokan a világ egyik legjobb hajformázó termékének hívnak… Reuzel.

  • RICH by Rick Ross
  • Suavecito

    Suavecito

    A Suavecito Pomádé a kezdetektől fogva elkötelezte magát amellett, hogy kulturális jelenséggé váljon. Nem elegendő számukra, hogy hagyományos bőrápolási termékeket állítanak elő olyan férfiak számára, akik „csak” dolgoznak. Ehelyett úgy döntöttek, hogy egy lépéssel tovább mennek, és belemerülnek saját autó-, motorkerékpár- és fodrászkultúrájukba, mint a mesterséges és stagnáló szépségipar újjáélesztésének módja.

    Az Egyesült Államokban a Suavecito Pomádé az ország egész területén kiállításokra vagy rendezvényekre mennek hétvégéről hétvégére, amik a Vans cipőkkel, autókkal, motorkerékpárokkal, tetoválásokkal és fodrászok vagy barberek szokáskultúrájával kapcsolatos, ahogy ezt megalakulásuk óta teszik. Nem profitért teszik ezt, hanem ahogy csinálják, az azt jelenti, hogy valószínűleg nincs sok nekik hátra.

    Ehelyett úgy tesznek, hogy továbbra is azon a kultúrán belül éljenek, ami inspirálta a Suavecito Pomádé létrehozását, és naponta tartsák a kapcsolatot rajongóikkal, ügyfeleikkel és követőikkel.

    Suavecito nagyszerű pomádékkal rendelkezik, amik sima vízzel, könnyen kimoshatóak a hajból, de kompromisszumok nélkül megtartja a frizurát, mint a wax, valamint kiváló minőségű borotválkozási-, szakáll- és testápolási termékekkel. Mindig prémium minőségű összetevőket használ, jellegzetes friss illattal, ami több nőt "térdre kényszerít". A legfontosabb, hogy mindig mindenki számára megfizethető áron ajánlják ezt.

    Ez a Suavecito Pomádá. Márka, ami teljes mértékben elkötelezett a kultúra és annak támogatói mellett. Olyan márka, ami nem foglalkozik önmagával. Nincs ego. Ez a Suavecito Pomádé.

  • Timor
  • Uppercut

    Uppercut

    Az Uppercut Deluxe márkát két gyerekkori jóbarát, Luke Newman és Steve Purcell kreatív, szorgalmas, szenvedélyes és a fodrászat iránti szeretetük alkotta. Ezt a márkát az 1950-es évek időtlen fodrászati stílusa ihlette.

Menü

Beállítások

A kedvencekhez adáshoz hozzon létre egy ingyenes felhasználófiókot.

Bejelentkezés