Termékek listája márka szerint Hanz de Fuko

Gondolkoztál már azon, hogyan miért néz ki David Beckham haja mindig tökéletesen? Vagy egyáltalán hogyan tudod megcsinálni a saját frizurádat? Ez nem titok, mert David Beckham mindig tökéletes frizurája nem más, mint egy progresszív amerikai márka forradalmian új stílusú terméke a Hanz de Fuko márkától.

David Alfonso haj stylist és barátja Christopher Zent (akinek nem volt kreativitása és egyénisége a hajformázó piacon) alapították a napfényes San Francisco-ban 2009-ben. Együtt kettőjüknek sikerült olyan termékeket létrehozniuk, amik David Beckham mellett a többi szár is rendszeresen használja, mint Bruno Mars, Calvin Harris és Hugh Jackman.

Habár Hanz de Fuko úgy hangzik, mint valamilyen filmbeli gazember neve, amikor hajápoló és hajformázó termékekről van szó, de ezek a termékek óriás hősök. A világsikerük két alappilléren nyugszik - 100% természetes és organikus összetevők, amik parabén és szulfát mentesek és olyan innovatív hibrid termékek, mint a Quicksand és Claymation, amik forradalmasították a hajformázást, és a világ legkelendőbb és legnépszerűbb termékei közé tartoznakHanz de Fuko küldetése, hogy a mai férfiak számára globális képet nyújtson a saját, egyedi stílusuk, igényei és vágyai alapján. A Hanz de Fuko termékek a tudomány és az innováció csodáját testesítik meg, és páratlan dizájnt és sokoldalúságot biztosítanak. A Hanz de Fuko garantálja, hogy termékeik mindig a lehető legtöbbet hozzák ki a hajból, miközben hosszú távon ápolják és táplálják a haj alatti bőrt.

Hanz de Fuko úttörő a divat- és szépségiparban, valamint nagyon szorosan együtt dolgozik fodrász szalonokkal és haj stylist-okkal. Innovatív és nem hagyományos termékeket kínál, amik segítenek megoldani az állandóan változó stílus és a kihívások nehézségeit az összes férfi számára a világon. Hanz de Fuko magas színvonalú gondoskodással védi a tudatos férfiak imázsát. A férfiak szeretik az egyszerű dolgokat - mint hogy jól nézzenek ki és jól érezzék magukat - anélkül, hogy dolgozni kelljen nekik ezeken. Hanz de Fuko a kezdetektől fogva tudatában volt ennek, minden terméke ezt tükrözi, ezért a márka olyan sikeres és népszerű az egész világon, több mint 4 millió lelkes vevővel.

1-17 / 17 elem mutatása

Menü

Beállítások

A kedvencekhez adáshoz hozzon létre egy ingyenes felhasználófiókot.

Bejelentkezés