Termékek listája márka szerint Mühle

A német Mühle márkát egy háborús fogoly, Otto Johannes Müller 1945-ben alapította tőke, termelési létesítmények és anyagok nélkül, ám az optimizmus biztosan nem hiányzott. A Mühle németül malmot jelent, ez a logó még mindig látható a gyártó régi képein és a termékeik csomagolására használt dobozokon, amiket még lovaskocsikkal szállítottak Otto konyhájából.

Otto optimizmusa megmaradt még akkor is, amikor 1949-ben a gyára pusztító tűz áldozatává vált. Az alapító korai halála ellenére azonban az optimizmus és az elszántság szilárdan a vállalati DNS-ben gyökerezik. Ezt 1973 után is bebizonyították, amikor a társaságot teljesen államosították, és a Bürstenwerk Schönheide társaság részévé vált, ami elsősorban olcsó termékeket gyártott Kelet-Európa kommunista országai részére. Habár a termékek minősége még mindig megfelelő szinten volt, a márka kialakítása és megkülönböztethetősége jelentősen elmaradt.

Az NDK 1990-es megszűnésével megtörtént a cég privatizációja és a társaság új lehetőséget kapott, hogy visszatérjen a Müller család kezébe. Valójában a vállalat teljesen újra indult, mivel korábbi ügyfeleinek egyetlen tagja sem létezett, és az alkalmazottak többségének el kellett távoznia. Azonban a következő két évtizedben a Mühle vállalatnál példátlan fellendülés volt tapasztalható, a termékek széles skálájának bemutatásától kezdve a kozmetikumok és az ökológiai kozmetikumokon át, a borotvakészletekig, együttműködve a vezető német tervezőkkel, és a saját szabadalomként bemutatott, szintetikus borotvapamacs sörte, a Black Fiber és a Silvertip Fiber-t.

Ma a Mühle márka az egyik vezetője a hagyományos, nedves borotválkozásnak, tömeggyártású és kézzel készített modelljeiket az egész világon értékesítik, és a folyamatos innovációnak és a fejlesztési vágynak köszönhetően, a piacon lévő a versenytársak messze lemarad tőlük.

1-33 / 35 elem mutatása

Menü

Beállítások

A kedvencekhez adáshoz hozzon létre egy ingyenes felhasználófiókot.

Bejelentkezés